Sunday 14 February 2016

daun bebuaih

kaknab tak tahu tempat lain panggil apa, kami di kedah, perlis, pula pinang panggil daun bebuaih mungkin eja asal bebuais kut, orang utara semua cakap main buang semua s hihi. memang lawak kan, daun memang sedap sangat. kaknab makan mentah saja. hari ni pula kaknab malas nak buat sambal belacan cuma potong cabai melaka, sedikit belacan, sebiji tomato potong kecik2, garam. ramas2 bagi tomato hancur. wow sedap cecah dengan ulam.
makan nasi panas panas pula. memang berselera.

daun bebuaih

3 comments:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Unknown said...

Assalamualaikum..Nurseri kami ada menjual pokok2 herba & ulaman...stok anak pokok rerama hijau & stevia pun ada..lokasi seksyen 8---sg ramal dlm,bangi,selangor..harga berpatutan dan perkhidmatan pos juga disediakan..hubungi D'Kaduk Herbs & Floral : 0123106846 -Faizal@ 0122440099 -Azizi

Anonymous said...

bebuas